מוקד דיגיטל

מוקד דיגיטל – להתקדם לעידן החדש

מהפכת הדיגיטציה והרשתות החברתיות הביאו עמן שינוי בסגנון העבודה. מוקד דיגיטל החליפו את מוקדי המכירות הטלפוניים המסורתיים. אם בעבר, מרבית תשומת הלב ניתנה לשיחות נכנסות או ליצירת קשר טלפוני על פי רשימות ארוכות של לידים פוטנציאליים. היום המצב שונה והעידן התחלף.

בימינו ישנו אמצעי חדש – המילה הכתובה. המילה "צ'אט" היא הדבר החם הבא. צ'אט במסנג'ר של פייסבוק, צ'אט ב WhatsApp, צ'אט ישירות מהאתר – ללקוחות נמאס מזמני המתנה ארוכים בטלפון והם פשוט מעדיפים להתכתב עם נציגי החברה.

המעבר לצ'אט מחייב חברות שלמות לשנות את המודל העיסקי, מבוסס הטלפנים, שלהם ולנסות להבין איך להתמודד עם זרם הלקוחות הפוטנציאליים והמידע שמגיע עם הדיגיטציה.

אנו מספקים מענה בצ'אט בכל שדה דיגיטלי. תפקידנו במוקד הוא לספק מידע עבור הלקוחות, טיוב וסינון לידים איכותיים ולהעביר אותם ישירות למערכת ה- CRM שלכם.

מוקד דיגיטלי

מהפכת הדיגיטציה והרשתות החברתיות הביאו עמן שינוי בסגנון העבודה של המוקדים הטלפוניים המסורתיים. בעבר, מרבית תשומת הלב ניתנה לשיחות נכנסות או ליצירת קשר טלפוני על פי רשימות ארוכות של לידים פוטנציאליים.

בימינו ישנו אמצעי חדש – המילה הכתובה. המילה "צ'אט" היא הדבר החם הבא. צ'אט במסנג'ר של פייסבוק, צ'אט ב WhatsApp, צ'אט ישירות מהאתר – ללקוחות נמאס ממערכות IVR ומזמני המתנה ארוכים בטלפון והם פשוט מעדיפים להתכתב עם נציגי החברה.

המעבר לצ'אט מחייב חברות שלמות לשנות את המודל שלהן ולנסות להבין איך להתמודד עם זרם הלקוחות הפוטנציאליים והמידע שמגיע עם הדיגיטציה.

אנו מספקים מענה בצ'אט בכל שדה דיגיטלי. תפקידנו במוקד הוא לספק מידע עבור הלקוחות, לסנן מביניהם לידים איכותיים ולהעביר אותם ישירות למערכת ה- CRM שלכם.

היתרונות של מעבר לתקשורת דיגיטלית

זמן המתנה קצר

זמן המתנה ארוך הוא אחד הגורמים העיקריים לנשירה והתנתקות של לקוחות משירותי חברות. מוקד דיגיטלי מצמצם באופן משמעותי את זמני ההמתנה. בנוסף, הוא מאפשר ללקוחות להיות חופשיים לעשות כרצונם במידה ונדרשת המתנה. שיטת התקשורת הדיגיטלית משפרת את היעילות בצד המוקד ואת שביעות רצון הלקוחות בו זמנית.

תיעוד בכתב בזמן אמת

תיעוד ויזואלי של שיחת אנשי המכירות שלכם עם הלקוח מקלה על מעקב אחר התחייבויות והסכמים עם הלקוח וכך מאפשרת לכם לספק שירות טוב יותר בפחות מאמץ.

גישה לצעירים

לאנשים צעירים יש נורמות שונות לחלוטין מהדור הבוגר יותר. הדור הצעיר אינו אוהב לשוחח בטלפון ואף מתייחס לשיחת טלפון שלא תואמה מראש כלא מנומסת ולא נעימה. חברות המעוניינות לשמר את הדור הצעיר חייבות להתאים את עצמם לסטנדרטים החדשים ולספק מענה בקליק או מענה אנושי יעודיי. חברות שאינן מספקות מענה במדיה דיגיטלית פוגעות בעצמן ובגישה שלהן לדור הצעיר.

אנשים עובדים

אנשים עובדים אינם יכולים ליצור קשר בשעות העבודה ופעמים רבות מתפספסים מתפספסות פניות ונופלים או נופלות בין הכיסאות. הבעיה היא שדווקא אוכלוסיית העובדים היא האוכלוסייה האמידה בעלת כושר הקניהביותר ש, אליה מעוניינים בעלי עסקים להגיע כדי למכור. מוקד דיגיטלי מאפשר ליצור איתם קשר מתמשך הן לאחר שעות העבודה והן תוך כדי העבודה.

להתקדם למאה ה-21 עם מוקד דיגיטלי מקצועי 

המתחרים שלכם מצליחים להגיע לקהלים שאתם מרגישים שסגורים בפניכם? מעוניינים לשדרג את המערך הטלפוני שלכם ולהפוך אותו לאינטראקטיבי ומושך יותר? השאירו פרטים לקבלת פרטים והצעת מחיר לפתיחת מוקד דיגיטלי מאוייש עם אנשי המכירות המנוסים של 'קשרי עסקים' ותהנו גם אתם מלקוחות מרוצים, נאמנים ושמחים יותר.

כאן בשבילכם, ובשביל הלקוחות שלכם – קשרי עסקים 

מוקד דיגיטל - קשרי עסקים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם