מענה אנושי יעודי

אנו מספקים שירות של מוקד מידע והפניית לקוחות. 

ניתן להפנות אלינו את השיחות הנכנסות אל החברה שלכם לצורך סינון ראשוני. במוקד זה אנו מעסיקים צוות מנוסה וקבוע, אשר מקבל הדרכה ורוכש שליטה מלאה בפרטים הרלוונטיים לפניות אלה.
המוקד מספק את המידע הנדרש ללקוחות,  מפנה פניות לגורם הנכון בחברה והכי חשוב – מייצר לידים מפניות רלוונטיות. כך, אנו חוסכים את זמנם היקר של אנשי המקצוע שלכם ומאפשרים להם לעשות 100% מהזמן את מה שהם הכי טובים בו – בין אם זה לספק תמיכה טכנית
לשמר לקוחות או כמובן – למכור!

מענה אנושי יעודי

קשרי עסקים אינה Call Center מסורתי ואינה נותנת שירותי מענה מזדמנים ללקוחות. כחברה העוסקת ביצירת לידים טלפוניים בעולמות ה- B2B, אנו מחויבים להעסקת צוות איכותי, רהוט ואינטליגנטי, בתנאים עדיפים ולתקופות ממושכות מהמקובל בעולמות המוקדים הטלפוניים. ניהול המוקד מתבצע ישירות על ידי בעלי החברה, תוך מעורבות רציפה, שליטה מלאה בפרטים ושמירה על קשר בלתי אמצעי עם צוות העובדים, במשך כל שעות הפעילות.

ע"י הפניית שיחות נכנסות למוקד קשרי עסקים, ניתן לקבל שירותי מוקד ייעודי מקצועי ורהוט, מבלי לשלם על שעות עבודה מיותרות וללא עלויות קבועות.

המוקד אינו משמש כמוקד הודעות, אלא מספק את המידע הנדרש ללקוחות, מפנה פניות לגורם הנכון בחברה והכי חשוב – מייצר לידים מפניות רלוונטיות. כך, אנו חוסכים את זמנם היקר של אנשי המקצוע שלכם ומאפשרים להם לעשות 100% מהזמן את מה שהם הכי טובים בו – בין אם זה לספק תמיכה טכנית, לשמר לקוחות וכמובן – למכור.

איך עובד שירות מענה אנושי יעודי?

שירות מענה אנושי יעודי הוא שירות שיכול להחליף את מערכת ה- IVR (מענה קולי אינטראקטיבי) או לעבוד יחד איתו ובנוסף אליו. כמו כן, הוא יכול לתת מענה מלא לפניות, או להשתלב כגיבוי למענה קיים ע"י מוקד פנימי. מטרת המענה האנושי להפוך את חווית הלקוחות שלכם לחיובית יותר, לקצר את זמני ההמתנה ולדאוג למענה מקצועי בכל סוגיה שעלולה לעלות.

שירות מענה אנושי יעודי מאפשר לכם להפוך את כל האינטראקציה של לקוחות עם החברה שלכם לאנושית, אישית וחמה יותר. 

מה היתרונות בשימוש בשירות מענה אנושי יעודי?

  • חיסכון בכח אדם

במקום להחזיק כח אדם על בסיס שעתי ולשלם גם כשאין שיחות נכנסות, שלמו לפי נפח הפעילות בפועל – ולא לפי שעת עבודה – וחיסכו עשרות אחוזים מההוצאות!

  • חיזוק המוקד הקיים בעת שיא או מחסור בכח אדם

ניתן להפעיל את מוקד קשרי עסקים במתכונת גיבוי למוקד קיים, ולהפנות אליו שיחות בגלישה בעת עומס. כך, תקבלו מענה מקצועי ואיכותי, גם כאשר כל עמדות המוקד שלכם תפוסות.

  • מענה מקצועי – מהשורה הראשונה

חברת קשרי עסקים מעסיקה מוקדנים בעלי ניסיון רב במכירות וסינון וטיוב לידים. המוקדנים שלנו מכירים את מודל BANT לזיהוי ליד "חם" ויכולים להעביר מידע אודות לקוחות פוטנציאלים ישירות אל מערכת ה-CRM שלכם.

בנוסף, אנו מעסיקים מוקדנים מקצועיים העובדים אצלנו בחברה במשך שנים רבות ויכולים לקיים שיחה קולחת ונעימה עם כל לקוח. המוקדנים שלנו יודעים כיצד לטפל בכל לקוח בצורה נעימה המאפשרת הרגעה ופיוס של מתחים. 

ראו עוד: לידים | טיוב וסינון לידים | קשרי עסקים | מוקד דיגיטלי | ווידוא הגעה | זימון לכנסים |

מענה אנושי יעודי - קשרי עסקים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם