מוקד דיגיטל

מהפכת הדיגיטציה והרשתות החברתיות הביאו עמן שינוי בסגנון העבודה של מוקדי המכירות הטלפוניים המסורתיים. בעבר, מרבית תשומת הלב ניתנה  לשיחות נכנסות או ליצירת קשר טלפוני על פי רשימות ארוכות של לידים פוטנציאליים.

בימינו ישנו אמצעי חדש – המילה הכתובה. המילה "צ'אט" היא הדבר החם הבא. צ'אט במסנג'ר של פייסבוק, צ'אט ב WhatsApp, צ'אט ישירות מהאתר – ללקוחות נמאס מזמני המתנה ארוכים בטלפון והם פשוט מעדיפים להתכתב עם נציגי החברה.

המעבר לצ'אט מחייב חברות שלמות לשנות את המודל העיסקי, מבוסס הטלפנים, שלהם ולנסות להבין איך להתמודד עם זרם הלקוחות הפוטנציאליים והמידע שמגיע עם הדיגיטציה.

אנו מספקים מענה בצ'אט בכל שדה דיגיטלי. תפקידנו במוקד הוא לספק מידע עבור הלקוחות, לסנן מביניהם לידים איכותיים ולהעביר אותם ישירות למערכת ה- CRM שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם