טלמיטינג

מבחינתנו, ליד איכותי הוא ליד שלא רק מסכים  לשמוע את אנשי המכירות שלכם – אלא אחד  שמחפש את המוצר או השירות שאתם מספקים. 

איך אנחנו עושים את זה?

אנו מחזיקים ברשותנו מידע איכותי ועדכני אודות רוב החברות והארגונים, כולל פרטי אנשי המפתח, האחראים על התקציבים, הרכש וההחלטות העסקיות של החברה.

בנוסף, אנו מתחזקים מאגר קשרים ענף עם החברות הנמצאות במאגרי המידע שלנו. קשרים אלה מאפשרים לנו לקבל מידע איכותי אודות הצרכים הייחודיים של כל חברה, השינויים שהיא עוברת, רכישות גדולות שהיא עשתה בשנים האחרונות ועוד. מידע זה מאפשר לנו לנבא את צרכי החברה ולקשר בין לקוחותינו לבינה.

שירותי טלמיטינג – איך זה עובד?

אנשי טלמיטינג שלנו הם אנשי מכירות בעלי ניסיון רב ביצירת שיחה קולחת ונעימה עם דמויות מפתח חשובות בחברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים. אנו שמים דגש רב על איכות הצוות שלנו ומתחייבים על ניסיון ומקצועיות ביצירת שיחות מכירה מוצלחות עם לקוחות פוטנציאלים.

פעילות הטלמיטינג יכולה להתבצע במשרדינו או במשרדיכם, ובהיקף משתנה, על פי בחירתכם. 

מה תקבלו מאתנו?

  • איש טלמיטינג מנוסה בקביעת פגישות עם לידים איכותיים בלבד.
  • מידע יקר ערך אודות אנשי מפתח רלוונטיים בחברות גדולות ובינוניות. 
  • פגישות ולידים איכותיים.

מהו טלמיטינג של 'קשרי עסקים'?

הגדרת התפקיד היבשה של אנשי טלמיטינג היא יצירת פגישות בינכם לבין לקוחות פוטנציאלים – לרוב דמויות מפתח בחברות שיכולות להשתמש בשירותיכם. 

לאחר לימוד והבנת המוצר או הפתרון המוצע, אנו פועלים יחד איתכם על מנת לבנות תסריט שיחה דינאמי שיניב תוצאות מיטביות. שיחת הטלמיטינג צריכה להיות "מבוא למותג" שלכם, ולייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. 

המומחיות שלנו היא לדעת להבחין בין התנגדויות טבעיות של לקוחות פוטנציאליים, לבין ליד לא-איכותי או לא בשל. ההבדלים בין ליד איכותי עם התנגדויות, לבין ליד לא איכותי יכולים להיות קטנים. אנשי הטלמיטינג שלנו עוברים הכשרה מיוחדת כדי לזהות את ההבדלים ביניהם ולסנן את הלידים על פי מודל BANT:

ראו עוד: לידים | טיוב וסינון לידים | קשרי עסקים | מוקד דיגיטלי | ווידוא הגעה | זימון לכנסים |

Budgetהאם הפרויקט מתוקצב.
Authorityהאם השיחה נעשתה עם הסמכות הרלוונטית בארגון.
Needהאם קיים צורך בפתרונות המוצעים.
Timeהאם הפרויקט מתוכנן לתקופת זמן, כפי שתוגדר בתחילת הפעילות.

 

שיטת הפעולה שלנו

אנחנו מספקים לידים חמים ומסוננים לחברות ועסקים על בסיס מודל BANT:

Timing

זמן

האם הצורך קיים בטווח הזמן הרלוונטי?

Need

צורך

האם קיים צורך במוצר או בשירות?

Authority

סמכות

האם השיחה נעשית עם הגורם הרלוונטי לקבלת ההחלטות?

Budget

תקציב

האם הפרויקט מתוקצב?
טלמיטינג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם