טלמיטינג

מבחינתנו, ליד איכותי הוא ליד שלא רק מסכים  לשמוע את אנשי המכירות שלכם – אלא אחד  שמחפש את המוצר או השירות שאתם מספקים. 

איך אנחנו עושים את זה?

אנו מחזיקים ברשותנו מידע איכותי ועדכני אודות רוב החברות והארגונים, כולל פרטי אנשי המפתח, האחראים על התקציבים, הרכש וההחלטות העסקיות של החברה.

בנוסף, אנו מתחזקים מאגר קשרים ענף עם החברות הנמצאות במאגרי המידע שלנו. קשרים אלה מאפשרים לנו לקבל מידע איכותי אודות הצרכים הייחודיים של כל חברה, השינויים שהיא עוברת, רכישות גדולות שהיא עשתה בשנים האחרונות ועוד. מידע זה מאפשר לנו לנבא את צרכי החברה ולקשר בין לקוחותינו לבינה.

שיטת הפעולה שלנו

אנחנו מספקים לידים חמים ומסוננים לחברות ועסקים על בסיס מודל BANT:

Timing

זמן

האם הצורך קיים בטווח הזמן הרלוונטי?

Need

צורך

האם קיים צורך במוצר או בשירות?

Authority

סמכות

האם השיחה נעשית עם הגורם הרלוונטי לקבלת ההחלטות?

Budget

תקציב

האם הפרויקט מתוקצב?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם