טיוב וסינון לידים – תנו לנו לעזור לכם
חברות רבות עובדות קשה כדי לייצר כמה שיותר לידים עבור אנשי המכירות שלהן. אולם ברוב המקרים, ההתמקדות במספר הלידים מגיעה יחד עם איכות לידים נמוכה, בזבוז זמן של אנשי המכירות והמון "רעש רקע". לכן קיים שירות טיוב וסינון לידים, המטרה שלנו היא לטפל בכל הלידים ולסנן את הלידים איכותיים.
הדבר מתבצע ע"י חזרה טלפונית לכל הלידים שהתקבלו, מסירת המידע הרלוונטי, סינון וטיפול בפניות שירות או פניות מידע כלליות והעברת הלידים הרלוונטיים לאנשי המכירות/ CRM שלכם.
למה כדאי להשתמש בשירותינו לטיוב וסינון הלידים שלכם?
- העבודה שלנו מאפשרת לאנשי המקצוע לעסוק במה שהם הכי טובים בו, בין אם זה תמיכה טכנית, שימור לקוחות או מכירה.
- אנו מעבירים לאנשי המכירות שלכם לידים איכותיים, בעלי פוטנציאל גבוה להפוך למכירה.
- במקום לבזבז זמן יקר של אנשי מכירות, פניות שירות מועברות לגורם הרלוונטי בחברה.
מהו טיוב וסינון לידים?
חברות עובדות קשה כדי לייצר כמה שיותר לידים איכותיים עבור אנשי המכירות שלהן, אולם כמה שלא יתאמצו, תמיד יהיה אחוז לא מבוטל של לידים לא רלוונטיים, העלולים לבזבז את זמנם היקר של אנשי המכירות.
המטרה שלנו היא לטפל בכל הלידים, לנפות את הלידים הלא רלוונטיים ולזקק את הלידים איכותיים.
הדבר מתבצע ע"י חזרה טלפונית מהירה, תוך שמירה על SLA גבוה, לכל הלידים שהתקבלו, מסירת המידע הרלוונטי, סינון וטיפול בפניות שירות או פניות מידע כלליות והעברת הלידים הרלוונטיים לאנשי המכירות/ CRM שלכם.
באופן זה, אנשי המכירות שלכם מטפלים רק בלידים איכותיים, בעלי הסיכוי להבשיל למכירה, בעוד אנו מטפלים בכל היתר, בין אם ע"י הפניה לגורם רלוונטי אחר, שירות לקוחות, לדוגמא, ע"י מסירת כל המידע הרלוונטי או ע"י סגירת לידים שאינם רלוונטיים כלל לחברה.
האם כדאי להוציא את תהליך טיוב הלידים למיקור חוץ?
כן.
אנשי מכירות אוהבים למכור. זה מקור הכוח והכישרון העיקרי שלהם. את הבונוסים שלהם הם מקבלים על מכירות, לא על טיוב וסינון לידים. לכן, אנשי מכירות נוטים להקצות את זמנם לטיפול בעסקאות "בטוחות" יחסית, על חשבון ההשקעה המתבקשת בהשגת כל ליד וטיפול בכל לקוח, גם אם אינו רלוונטי למכירה.
טיוב לידים – לתהליך מכירה טוב יותר
טיוב וסינון לידים מאפשר לכם להעביר את כל הליך המכירות בחברה לשלב הבא. אנשי המכירות שלכם מקבלים לידים איכותיים ובשלים בלבד, ולא נאלצים לטפל בפניות שאינן רלוונטיות עבורם. את זה עושה עבורם מוקד דיגיטלי.