זימון לכנסים – הכנס הנכון, האנשים הנכונים
זימון לכנסים – כנסים עסקיים מאפשרים לכם לכנס יחד קבוצה גדולה של אנשים שביום- יום כנראה לא הייתם יכולים לתפוס ביחד. אירוח כנסים עסקיים מאפשר לכם להציג ולחזק את המותג שלכם ולעסוק בנטוורקינג בסביבה בה אתם שולטים. ההצלחה של כנסים ואירועים מתבטאת בכמה פרמטרים:
- זימון האנשים הרלוונטיים
- הגעת אחוז גבוה של מוזמנים
- יצירת תוכן וחוויה איכותיים
- חיזוק המותג
- מכירות
כדי להצליח בכל הפרמטרים האלו, חשוב לנהל כנסים ועסקים באופן מקצועי.
קשרי עסקים מספקת ללקוחותיה שירות מוקד לזימון כנסים עסקיים. השירות כולל איתור מוזמנים פוטנציאליים על פי צרכי החברה (לדוגמא, כל מנהלי המחשוב של חברות בינוניות, עד 500 משתמשים), עדכונם לגבי הכנס, הזמנתם, וידוא הגעה ועדכון צפי הגעת משתתפים.
זימון לכנסים
האם הם באמת יטרחו להגיע? ומה אם אהיה שם לגמרי לבד? ומה זה יעשה למכירות?
כדי להבטיח שהכנס ינחל הצלחה, ויוביל לתוצאות הרצויות, מקובל להיעזר בשירות זימון לכנסים.
מה כולל השירות?
זימון לכנסים
✔ בניית רשימת נרשמים פוטנציאליים, באמצעות מאגרי הנתונים שלכם ושלנו.
✔ הזמנת הקהל הרלוונטי באמצעות פניה טלפונית
וידוא הגעה
✔ ביצוע תזכורות באמצעות שיחות טלפון
✔ ביצוע תזכורות באמצעים אלקטרוניים – SMS / email
✔ העמדת מוקד מידע טלפוני לבאי הכנס
✔ יצירת רשימת משתתפים עדכנית
איסוף חוות דעת ויצירת לידים
✔ איסוף חוות דעת
✔ שיחות טלפון ליצירת לידים חמים
למה כנס?
כנסים הם הזדמנות נהדרת למצב את החברה שלכם כחשובה, רלוונטית ובעלת אמירה. בנוסף, כנסים מאפשרים לכם לאסוף מספר רב של לידים ואנשי קשר פוטנציאלים, החשובים לקידום החברה.
ארגון כנס מאפשר לכם להציג את החברה, מוצריה ושירותיה, יתרונותיה ודרכי פעולתה בפני קהל רב של אנשים. זו הזדמנות נהדרת ליצור קשרים עם דמויות מפתח בחברות בינוניות וגדולות בשוק ולקחת קשרים קיימים לשלב הבא.
איך מזמינים את האנשים הנכונים לכנס?
רשימת זימון
זימון לכנסים מתחיל בבניית רשימה נכונה של אורחים שהייתם מעוניינים שיגיעו לכנס שלכם.
אנו נדאג לאתר את אנשי הקשר הרלוונטיים עבורכם. לאחר שבנינו רשימה של נרשמים רלוונטיים, נתחיל בתהליך זימון לכנסים.
זימון לכנסים
זימון צריך להיעשות בצורה מסודרת ומכובדת. פנייה אישית לכל מוזמן, הפנייה צריכה להיעשות בצורה שמשדרת מקצועיות ורצינות. פנייה בעייתית עלולה לפגוע ביוקרתו של האירוע וברצינותו.
אנו משתמשים במספר רב של מדיות על מנת לזמן אנשים לכנסים. ביניהם מייל, הודעות SMS ושיחות טלפון.
ראו עוד: לידים | טיוב וסינון לידים | קשרי עסקים | מענה אנושי יעודי | ווידוא הגעה | יצירת לידים איכותיים |