איסוף חוות דעת ויצירת לידים להמשך

לאחר סיום הכנס, מגיע זמן קצירת התוצאות והפקת הלקחים.

כל כנס הוא שונה, ולכל חברה מטרות שונות בארגון כנס מקצועי. כדי לנצל את הכנס עד הסוף, חשוב "להכות על הברזל בעודו חם" וליצור קשר עם באי הכנס מיד לאחריו. כך אנו יכולים לאתר לידים איכותיים כשהזיכרון של החברה שלכם עדיין טרי במחשבותיהם.

כדי לאתר את אותם הלידים, אנו דואגים לקבל את חוות דעתם של האורחים על איכות הכנס, מה ניתן היה לשפר בו ואת דעתם על הדוברים והפאנלים השונים. במהלך איסוף חוות הדעת, נאתר באי הכנס כאלו שמתעניינים בקניית המוצר/ השירות אותו אתם מספקים ויוודאו שאותם מתעניינים מהווים לידים איכותיים על פי מודל ה-BANT. לאחר איתור הלידים אנו נדאג להזנה של הלידים האיכותיים ישירות אל מערכת ה-CRM שלכם. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אולי יעניין אותך גם