ועידות וכנסים וירטואליים
עד פרוץ מגיפת הקורונה, כנסים עסקיים פיזיים אפשרו לכנס יחד קבוצת אנשים ולחזק את המותג באמצעות נטוורקינג ופניה לאנשי מפתח רלוונטיים. כעת, כשכנסים פיזיים הפכו לנחלת העבר – כנסים וירטואלים הפכו לדבר החם הבא.
ועידות וכנסים וירטואליים מספקים את מירב היתרונות של כנס, תוך שמירה על כללי הריחוק החברתי.
ועידות וכנסים וירטואליים ב-Webex/Zoom/Meet …
ההצלחה של ועידות וכנסים וירטואליים נמדדת באופן דומה לזה שבו נמדדת ההצלחה של כנס רגיל:
- כמה אנשים נרשמו?
- כמה אנשים הגיעו?
- האם הגיעו האנשים הנכונים?
- האם הכנס תרם להם?
- האם אפשר למנף את הכנס לטובת קידום מוצרי ופתרונות החברה?
כנס וירטואלי – יתרונות
גם ללא אילוצי הקורונה, לועידות וכנסים וירטואליים מספר יתרונות על פני כנסים פיזיים:
- קלות הגעה: השתתפות בכנס וירטואלי אינה דורשת דבר מעבר לחיבור אינטרנט וכורסא נוחה בבית. אנשים רבים מגלים שהם יכולים להגיע לכנסים, אליהם הם לא יכלו להגיע פיזית, כאשר נדרשה התארגנות רבה יותר. המשמעות היא שהיום הרבה יותר קל להביא קהל רלוונטי להשתתף בכנס.
- הוצאה נמוכה: שכירת אולם, תשלום עבור אוכל, מיתוג, דיול, הפקות דפוס וכו' גוזלים חלק גדול מתקציב הכנס. כנס וירטואלי מאפשר לכם לחסוך בהוצאות ולהשקיע יותר באיכות המרצים והתכנים.
- מגבלות מיקום: להבדיל מכנס פיזי, בכנס וירטואלי אפשר להשתתף מכל מקום בעולם. המשמעות היא שתוכלו להזמין אורחים ומרצים מכל מקום, דבר החוסך בהוצאות הלוגיסטיקה מצד אחד, ומגדיל את פוטנציאל הנוכחות מצד שני.
אנו נסייע לכם בארגון כנסים וירטואלים, איתור והזמנת אנשי הקשר הרלוונטיים (בין אם על ידי שימוש ברשומות שלכם ובין אם על ידי פניה ממאגר קשרי עסקים), וידוא הגעה ויצירת קשר ל follow up עם הנוכחים, לאחר הכנס.
ראו עוד: לידים | טיוב וסינון לידים | קשרי עסקים | מענה אנושי יעודי | ווידוא הגעה | זימון לכנסים |